Friday, August 31, 2007

Perfect

master Mozart plays
circle of angels singing
the moment we kiss

4 Comments:

At 7:51 PM , Blogger Chamara said...

Fantastiskt om Mozart och änglarna, kommer när du kysser någon!

Om slutet var annorlunda så kan även jag relatera till detta! Låter helt underbart!

Himmelskt Vackert!

 
At 9:07 PM , Blogger Flurhäxan said...

Hej vännen!

Jag är imponerad. har nu läst alla dina alster och skulle gärna kommentera vart och ett. Men det är ogörligt. Jag är är full av beundran för att du lyckas säga så mycket med så få ord och dessutom på engelska. Du uttrycker otroligt starka känslor som man utifrån sin egen sinnesstämning kan tolka väldigt olika. Fortsätt! Jag läser gärna mera.

 
At 10:49 PM , Blogger Black Knight said...

Tack. Jo, jag tänker fortsätta.

Och låta änglarna cirkla i kör.
När tillfälle ges.

 
At 4:05 PM , Blogger Chamara said...

Helt rätt! Bara låt änglarna cirkla i kör, så fort du får chansen att låta dem! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home